czwartek, 30 maja 2013

co z tą pogodą!?

Ochhhhh, gdzieś muszę się wyżyć- padło na tego bloga. Jak można lubić deszcz? 
,,Kocham deszcz, od razu wychodzę na dwór w kaloszach i z parasolką!'' BLA BLA BLA

Mi on kojarzy się jedynie z niewypalonymi planami. Pamiętam, jak jako mała dziewczynka siedziałam przy oknie i modliłam się, żeby przestało padać i wyszło słońce, rzadko pomagało. Przede mną kolejny długi weekend, w który zamiast opalania się nad wodą będę skazana na siedzenie w domu, oglądanie filmów i obżeranie się słodyczami. Teoretycznie, to świetny czas na zajęcie się nauką, ale... przecież to słońce jest świetną motywacją. Plan jest taki: od rana nauka, a potem narzekanie na pogodę, miodzio. :)

23 komentarze:

  1. post na prawdę ma dobrą tematykę:D ja jednak lubię jak pada. wtedy wydaje mi się że ten deszcz ratuje naszą planetę od zagłady i suchy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ok. Obserwacja z rewanżykiem D:

    jagodowa-fantazja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę deszczu.
    Jak pada to najchętniej schowałabym się pod kołdrą i z niej nie wychodziła.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takze nie lubie deszczu.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. o jeny po co ten deszcz :( dzisiaj takie burzy byly..
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahha ja rb to samo ;D i też deszczu nie lb.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam lubię deszcz, pod warunkiem, że nie pada cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie lubię deszczu:)

    Obserwuję i liczę na to samo:)
    http://fotolivekate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię deszczu,chyba że to letnia,ciepła mżawka.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak jest zawsze kiedy rozpoczyna się jakikolwiek weekend. Mam tak samo. :D

    Zapraszam: http://dreamcom21.blogspot.com/

    Mam nadzieję że spodoba ci się mój blog. :D

    Obserwuję i liczę na cb.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jestem odmieńcem i lubię deszcz, nie przeszkadza mi w relizacji planów - gorzej z tym , że później zwykle mam katar, bolące gardło itp, ale ogólnie lubię deszczową pogodę.
    Dzięki za odwiedziny, jasne, że możemy obserwować, już klikam i czekam na ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały blog. Bardzo ciekawe notatki i ogólnie MEGA!

    Zapraszam do mnie. Oczywiście obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie przepadam za deszczem :/
    Mam nadzieję, że w końcu będzie ciepło :3

    OdpowiedzUsuń
  14. DESZCZ - no me gusta . : /
    Fajny blog ! Obserwuję : 3
    piganejro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie może padać, byle nie po 18:00, wtedy begam (:
    Szczerze powiedziawszy zauważyłam, że więcej zajęć mam do roboty w domu na tzw. ' mokre dni ' niż poza nim, kiedy świeci słoneczko. Oczywiście opalanie kusi, ale jakoś potrafię to przeboleć d;
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie też denerwuje pogoda. jest weekend i znowu pada..

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uwielbiam deszcz!<3

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię!♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hahaha doobre :) w końcu przestanie padać;)
    zapraszam do siebie: http://camilaofficial.blogspot.com/
    pozdro,
    Edina Kamila

    OdpowiedzUsuń
  19. tez jest dobry ale nie w takiej ilości, raz na kiedyś wiadomo musi popadać ( perzyroda itp.) , ale ta ostania pogoda wykancza

    OdpowiedzUsuń
  20. oesu. przeczytałam całego bloga i jest super! piszesz tak luźno i zwięźle ;u;
    i dodam, że obserwuję ;w;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Z pewnością odwiedzę Twojego bloga :)